Saturday 7 September 2013

Unexpected!


Tanpa di sangka..
Tanpa di pinta..
Tanpa di duga..

HatiQ tersakiti..
Sekali lagi..

Walaupun ia mungkin ceritera cinta yang sepatutnya
membahagiakan

Tapi

Hanya Kesedihan
Kekecewaan
Kesakitan

yang aQ rasa ketika ini..

Mungkin..

Ini adalah permulaan..

yang harus ku tempuh
dengan tahap

Kesabaran
Ketabahan

yang lebih TINGGI
daripada biasa..

<<<eh,,hotfm plak>>>

emm..
Di Waktu ini
Saat ini
Tika ini

aQ hanya inginkan

Kedamaian
Ketenangan

yang mampu
merawat segala
luka terpendam

Terima kasih kepada
yg memberi sokongan
nasihat
serta
membuatQ
senyum dalam luka

persoalan yang sering berlegar legar di mindaQ

Adakah aQ masih ada?

mungkin tidak?
mungkin kah ya?

Dari jauh

Doaku untukmu SAYANG

Kau mau apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

(Tuhan tolong aku, juga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

Hanya ALLAH yang tahu

perasaanQ ketika ini..

setiap yang berlaku ada hikmahnya..

be STRONG!

 


Lots of LOVE

~NNNA~

No comments:

Post a Comment